28 januar 2008

Årets første garnsprekk!

I dag hadde eg eit lite sprekk. Eg har vore sååå flink og ikkje kjøpt garn etter nyttår, men i dag blei altså freistinga for stor! Sandnes har kome med eit nytt hefte med mange flotte damemodellar! Sjå berre her! Eg kjøpte heftet og tre nøster med Sandnes alpakka som eg har tenkt å bruke til modellen over, som eg likar kjempegodt!! Eg må seie til mitt forsvar at eg berre kjøpte dette garnet for å få brukt opp noko anna garn (mange nøster med brunt i samme kvalitet) som eg har liggande! Må ha i alle fall ein farge til. Skal sjå på ein annan butikk om eg finn fleire fargar der.
Denne hekla jakka på framsida er også kjempefin!

3 kommentarer:

solveig sa...

Kjempefin jakke! Du får satse på to skritt fram og eitt tilbake...

Cloudberry sa...

Den jakka var flott. HAr lenge vært på utkikk etter en fin jakke til meg selv.
Tror jeg må ta en tur i garnbutikken snart ;)

Anonym sa...

Det var en fin jakke! Tror jeg må ta en nærmere titt på mønsterheftet neste gang anledningen byr seg. Deilige farger du har kjøpt til jakken :)