17 september 2008

Julekalender

Det blei mykje shopping og butikkar på meg i London, så i dag hadde eg litt abstinens og måtte handle litt igjen :-)
Eg var innom Ingun på Primula, som av visse forståsegpåarar er kåra til den beste quiltebutikken mellom Bergen og Ålesund (kanskje Trondheim).
Eg MÅTTE berre ha dette nye mønsteret til AnnAKa og fire av originalstoffa som er brukt.
Eg gler meg verkeleg til å begynne på denne koselege kalendaren, og håper at eg skal bli ferdig til førstkomande jul. Eg har jo meldt meg på syalong på juletreteppet til AnnAKa og, så vi får sjå.
Veska som alt ligg i kjøpte eg på Europris for 20 kr!!

6 kommentarer:

Elin sa...

Forståsegpåarar, det likte eg, hehe... Dette ser jo kjempefint ut!

9na sa...

Jeg følger med på fortsettelsen, det ser veldig artig ut...

Timotei sa...

Å, så fin adventskalender! Stoffene var så fine. Gode, lune farger.Ser ut som du har hatt en flott tur til London også. Skulle gjerne vært på litt quilteshopping jeg også ja. Vi har ingen skikkelig lappebutikk her jeg bor så det blir til at jeg handler litt på nett. Har forresten bestilt meg to av Anne-Pia Godske Rasmussens bøker etter anbefaling fra deg. Gleder meg til de kommer i posten!
Kjempebillig veske forresten!

Besta sa...

Til eldre ein blir, til oftare kjem jula!! Det skal du få merke. Men i år ligg du godt an.

Anonym sa...

Hei Hilde Så fine bilder du tar takk skal du ha.... Koser meg alltid med natur bilda dine Beste helsing Ingun

Husflidstausa sa...

Den adventkalendaren var berre skjønn. Har kjøpt mønsteret eg og, men veit ikkje om og når den eventuelt blir sydd. Måtte berre ha det.... Ha ei fortsatt fin helg.