30 januar 2009

Utfordring

Eg har fått ei utfordring frå Trollkåno. Den går ut på finne det sjette bildet i den sjette mappa som ein har lagra på maskina, og så skrive nokre ord om det. Dette bildet er frå den sjette siste mappa mi. Det er tatt frå heimbygda mi for ca. to veker sidan. Bildet viser kor snøfattig januar i år har vore. Det har ikkje regna noko særleg heller, så det har vore litt uvanleg ver.
Eg gir utfordringa vidare til MorGrethe, Juliann, Besta og Halligjenta,
viss de har tid og lyst!

1 kommentar:

[morgrethe] sa...

Hei hei.
Der var det jammen meg ikke mye vinter å se.

Har ny bursdag på søndag, speidern fyller på mandag, så utfordringa må vente til over det iallefall. Men jeg er egentlig imponert, har hatt 12 innlegg i januar. Ikke værst. Det betyr kun at jeg har hatt mere overskudd;o)

Fortsatt god helg. I morgen skal jeg på bloggtreff på Hamar, det blir gøy.