14 oktober 2007

Min første Calorimetry

Det går i småprosjekt for tida. No har eg prøvd dette mønsteret som så mange andre har strikka siste halvåret. Mønsteret er omsatt til norsk på denne bloggen. Calorimetryen var morosamt, lett og raskt å strikke. Strikka i ein tråd tynn alpakka og ein tråd tynt strømpegarn, fleirfarga. Pinnar nr. 3. Sidan eg sjølv ikkje kler hovudplagg, har eg fått Kristine til å stå modell. Som takk skal ho få eit hårband i fargane rosa, lilla og blått, etter eige ynskje. Det er allereie påbegynt! Dette hårbandet er i ein størelse og passar både barn og vaksne. Måten det er strikka på (forkorta rader), gjer at det dannar seg små (men nesten usynlege) hol som kan brukast som knappehol.

7 kommentarer:

Elin sa...

Kan du ikkje lage ein slik til meg ein gong? Har det noko med kaloriar å gjere, tru?

Besta sa...

Fann mønsteret. No veit eg kva eg skal bruke restane av det tynne alpakkagarnet til. Har rikelig strømpegarnrestar også, så dette kan bli spennande.Eg likar slike resteprosjekt, det skjerpar kreativiteten.

[morgrethe] sa...

Ja denne har jeg sett mange har strikket, har veldig lyst til å prøve den selv. Vi får se om det skjer i løpet av vinteren. Lommetøfler har jeg også veldig lyst til å prøve.

Sølvis blog sa...

Den var flott, men modellen var enda finere (søtere). Jeg har nå sendt bestilling på slike videre til en strikkende mormor

Anonym sa...

Hei ! Disse calorimetriene er jo kjempefine. Jeg må prøve og strikke slike til jentene mine..
Spisslua er aldeles nydelig, herlig blåfarge !!
Og den setra ligger veldig fint til, idyllisk, og det er bra at dere setter pris på den og bruker den, for det er dere flinke til, ser det ut til :-)
Lakker og lir mot jul nå ja...
Greit å kjøpe litt julehefter og komme i skikkelig julestemning :-)
Du er veldig flink til å gå på turer, og så har dere en fabelaktig utsikt. Moro å gå på tur og skue utover noe slikt.
Ha en fin høstuke med masse strikking !!

Sigrun sa...

Dette var et kjempeflott hodeplagg!

Anonym sa...

Kjempe fin Calorimetry. Snuppa mi greide å putte en svart i Alpakka i vaskemaskina på 60 grader, og var ganske sur i telefonen når ho ringde å fortalde det. Men ho har fleire på lur, så får ta av stabelen :) Ho bruker dei både når ho spelar fotball og er på riding. Ha en fortsatt fin søndag :)