14 februar 2010

Morsdag


Minstemann perla eit fint hjarte til meg i dag.
Eg fekk ikkje sjå det før det var ferdig,
så mønster og fargar fann han på sjølv.
Veldig fint, synest eg!
Denne koppen kjøpte eg på Europris for nokre veker sidan.
Det var vel litt på kanten å kjøpe den til seg sjølv!?!
..... Men syntest den var så praktisk og fin .....
Minstemann har i alle fall begynt å kalle meg Verdens beste mamma no,
og det er jo koseleg å høyre, sjølv om han er blitt litt manipulert...
Sjarmøren ,Victor, brukar å kome på formiddagsbesøk kvar søndag.

9 kommentarer:

Besta sa...

Sjarmerande presangar. Ser ut til at minstemann har arva sansen for form og farge frå mora.

arieldog sa...

Kjekt å høyre at det ikkje berre er eg som gir meg sjølv morsdagsgåver!

Anonym sa...

Hei.Nydelig hjerte.Ligger mye kjærlighet bak det.Kjempe koselig å pærle.Har jort det mye i barnehagen når jeg jobba dær.Kjempe fint krus og en nydelig vov.Ha en kjempe fin Mandag.Klem fra Bodil...

Turid sa...

KOselig hjertegave fra mammas gutt-og favoritt koppen MÅ en nesten kjøpe selv......
Skikkelig sjarmerende golden retriver gutt du er så heldig å ha på søndags bedsøk.
HA EI SUPER FLOTT UKE!

Solveig sa...

Så koselig å bli satt pris på. Kikket på den koppen selv, jeg. Men kjøpte den ikke.... De største jentene mine er vel kanskje ikke helt enige i den teksten for tiden...

Moan sa...

Det er så koseligt med slike gaver; hjemmelagde med masse omtanke bak!

Ha en fortreffelig uke!

Mona sa...

Hyggelig med gaver. Takk for hyggelig kommentar på bloggen. Dresden plata di blir utrolig flott. Den malen så utrolig kjekk ut. Skal snart til USA og der finner jeg nok en slik. Ha en fin dag.

strikkenor sa...

Eg ser kven minstemann har kunstner-gena frå ja. Fint hjerte med farger som passer godt sammen. Ekstra koselig med hjerte, på morsdag da.

Hildegard sa...

Ja, vesleguten er flink med perling, skulle nesten ha lagt inn bilde av dei to eg fekk i januar, eitt til oldemor som var gått bort og eitt til meg for at eg ikkje skulle vere trist. Mange tankar i hodet på ein seksåring.
mormor