21 juli 2008

USA-ferie.

Det har vore stille på bloggen min nokre veker, men no er eg heime igjen etter tre fantastiske veker i USA. Eg har sjølvsagt tatt masse bilder, og her kjem ein liten smakebit av det vi såg og opplevde på ferieturen.
Vi var nesten to veker i New York. Budde hos slektningar på Long Island.
Central Park


Times Square
Det var uvant med alle lydane og det pulserande livet i New York, men vi opplevde NY som ein fin og trygg by å vere turist i.

Empire State Building
På veg sørover til North Carolina stoppa vi to netter i Washington D.C.
Her sit vi foran the White House.
Jernbanestasjonen i Washington er fantastisk flott!
Vi såg heile byen frå taket på ein turistbuss. Det er utruleg mykje å sjå i denne hovudstaden, veldig mange minnesmerker knytt opp til tidlegare presidentar og krigar. Her er Statsarkivet.
Swansboro i Norh Carolina er ein liten fiskeby ved kysten, der livet er heilt annleis enn i travle New York og historiske Washington D.C. Her hadde vi ei flott veke med båtliv og masse bading!

Rian, som er tremenningen til Bjørnar og Henning, prøver fiskelykken!

5 kommentarer:

ELIN - "The quilt maiden" sa...

Dette må ha vore ei fantastisk oppleving!

solveig sa...

Det ser flott ut!
Vi har vel fått ei litt spesiell formeining om t.d. New York gjennom Tv-seriar der dei stort sett skyt kvarandre på open gate.
Artig å sjå det med dine auge!

si-do sa...

Ser ut til at du har hatt en flott ferie. Flotte "kupp" også ser jeg. Nå er det snart min tur å ha ferie :)

Besta sa...

Velkomne heim att i god behold! Skal seie at de har hatt litt av ein ferie!Eg håper du held fram å fortelje meir om Amerikareisa, så kan eg legge inn litt om turen vår- til Kongsberg.

ariel sa...

Washington DC har eg hatt lyst til å reise til - mykje på grunn av eit lesestykke i ei engelskbok med kart og arbeidsoppgåver som skulle freiste ELEVANE til å reise... Det er sikkert spesielt kjekt å bu hos "innfødde" når ein er så langt vekk heimanfrå. Dei veit vel kva som er verd å sjå!