25 juni 2015

Pute og klutar

Eg har ein del hekla umonterte puter liggande.   
I kveld fekk eg sydd bakstykke til denne.
Det blei på enklaste måten, 
ei gammal gutteskjorte med ferdig knappestolpe.
Men sjølv dei enklaste ting skal gjerast.
Så no håper eg at eg er i gang igjen,
etter ein lang periode med "sysperre".

 Elles har eg strikka nokre få klutar.  
To av dei er frå gratismønstrene som Bitta Mikkelborg
 legg ut kvar fredag på facebook-sida si.


 Den siste her er strikka med dobbel Mandarin Petit.  
Trur det var 40 m på pinne nr. 4,5.
Ein omg. 1 r og 1 vr.  Og ein omgang rett.

Jonsokbål.

3 kommentarer:

Elin sa...

For eit idyllisk jonsok-motiv! Gratulerer med finishane! No er du igong!!

Berit sa...

Så flott pute, skikkelig sommerlig. Og så lurt å bruke en skjorte med ferdig knappestolpe, takk for tipset :)
Kjempefine kluter du har strikket også!

STEINKJERRINGA sa...

Det går i kluter her også, eller kopptue som vi sier hos oss. Den nordnorske sommervarmen lar vente på seg, så da er det kjekt å gripe til et enkelt strikketøy. Puta di var kjempefin. Ha en fin lørdagskveld!