14 juli 2013

Hekla pledd på gang....

Eg har alltid nokre hekla pledd på gang....
I vår og sommar har eg hekla litt på det brune pleddet mitt,
som eg begynte på for nesten to år sidan.
Mønsteret på det står i eit interiørhefte frå Pt.
No er eg ferdig med ca. 2/3 av pleddet,
og eg trur eg kjem til å bli veldig fornøgd. 
Det einaste negative med dette prosjektet,
er at det er veldig mange trådar å feste!!
 Dette lappeteppet begynte eg på i fjor sommar.
Det er eit søtt sommarpledd i Finull, PT 2 og litt broderitråd.
Eg får berre lyst til å hekle på det når sola skin,
og det er varmt og fint.
Så det er eg ikkje komen så langt på enno...........

 

8 kommentarer:

Tonemor sa...

Så flotte pledd du jobber med:-)

BrittB sa...

Fine pledd du holder på med! Jeg har også heklet det øverste av de to. Kos deg med heklinga og fortsatt god sommer!

Svalen sa...

Flotte pledd:)
Disse heklerutene er så koselige å lage om sommeren, og greie å ta med på tur.

Jordmor-Hanne sa...

Så flotte pledd! Man blir fort hekta av å hekle slike ruter :)

solveig sa...

Det spørs med det solskinsteppet, ja! Du må vel ha det med på ferie. Spøk til side: Fine ting. Eg har nokre ruter liggande, men har ikkje hatt ork til å sette meg inn i montering. No har eg fleire restar, så det hadde vore noko å ta tak i.

Hildegard sa...

Kanskje Solveig kunne kome ein tur til Eid i løpet av sommaren på strikke-/hekletreff?
Besta i Alleen

Anne-Mettes Oaser sa...

Åh, hvor bliver de to plaider fine. Jeg holder mig altid lidt tilbage med at hækle, da jeg synes, det er svært at hæfte enderne pænt, så det ikke ses.

Elisabeth sa...

Nydelige tepper, spesielt det nederste med opphøyde roser ;)