01 desember 2012

1. desember

 Adventstida er her,
 og eg har leita fram vottekalendaren frå i fjor.
  Hugsar kor koseleg det var å strikke desse!  
Mønster og garn frå Dale.
I dag var eg ein tur innom ei julemesse.
Kjøpte blant anna dette Villsau-garnet.
Det skal bli til tova tøflar (eller vottar) ein gong.
Eg kan dessverre ikkje strikke for tida,
 på grunn av problem med rygg/nakke/hovud.
 Samme garnet som vikingane i si tid brukte!
Ho som eg kjøpte garnet av har denne nettsida:  www:villsauliv.no

7 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Åhh...den kalenderen var fin!!
Kjedelig med vond nakke/rydd/hodet,
god bedring til deg :O)

Tonemor sa...

Nydelig kalender.
Ta vare på deg selv.
Klem Tone

Mitt lille roterom sa...

Morsom kalender, og koselig å ta frem år etter år :)
Nyt adventstiden og ta godt vare på deg selv, så blir alt bra igjen skal du se.
Klem!!

Heidi sa...

Så morsom med vottekalender :)

Solveig sa...

Artig kalender. Det er en slik en i produksjon her i huset også for tiden. Eldstejenta får mønster på en ny vott hver dag - dette synes hun er supert. Så fint å henge dem opp på en kvist.

Marie sa...

Så fin kalender dette var da :)
Håpar smertene har gitt seg :)
God romjul!

LivM sa...

Flott vottekalender!
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!