06 februar 2014

Hekla teppe

 Det går i hekling for tida. 
 Har begynt på eit nytt teppe/pledd i sportsgarn 
som Smart, Falk, Heilo og Pt5 sport 
Brukar små og store restar frå lageret.  
Har satsa på blå og grønne fargar
pluss litt rødt og lyst.
Mykje av garnet har eg hatt veldig lenge,
så det er kjekt å få brukt litt.
Dette garnet er tungt for meg å strikke av,
så difor hekling.
Mønsteret fann eg på Ravelry.
Det heiter Ribbon Afghan.
Det er veldig enkelt.
Ti fastmasker, ti stavar fram og tilbake i ein farge.
Så ti stavar, ti fastmasker fram og tilbake i ny farge.
Har ei luftmaske mellom overgangane.

12 kommentarer:

solveig sa...

Stilig teppe! Eg merkar at det samlar seg litt restar her og ...

Haldis sa...

Fint teppe du lagar Hilde!

Hellen Sigurbjörg sa...

Flott teppe, og dejlig å se restegarn bli til noe så fint.

Ruths datter sa...

Kjempelekkert mønster du hekler. Flotte glade farger. Flink du.
Klem

Elin sa...

Veldig artig og enkelt mønster!

Tovepia sa...

Kjempefint!! Artig effekt med vekslingen av staver og fm!!

BrittB sa...

Så flott teppe!! Artig med så mange farger og stilig mønster!
God helg! :-)

Kort og Søm sa...

Veldig fint!

Hannesol sa...

Kjempefint teppe, både farger og mønster!

Turid sa...

Nydelig teppe - som et hav der kveldssola speile sæ...
For egen del så prøver æ å ta tak i blogginga igjen ...skylder på Facebook, vil ikke miste dåkker mine bloggvenna gjennom flere år- høres!

Tesha sa...

Sukkertøy! Så fargeglad og fint!!!

Siddis back home sa...

Herlig teppe du har heklet!