05 februar 2012

Hals og hue

For ei stund sidan begynte eg på ei hue i Odin frå Viking.
Eg tenkte at det måtte gå bra å strikke denne modellen i Odin.
I begynnelsen såg det veldig bra ut,
passeleg stort, og stripene var veldig fine,
men den ferdige hua blei altfor vid og stor.
Garnet var litt vanskeleg å få rekt opp,
så då kom eg på at det kunne bli til ein hals i staden for.
Eg rekte opp fellingane og auka ekstra ut.
Halsen er nydeleg å ha på,
og den ligg fint over skuldrane.
Den brune hua på bildet er strikka i Misti frå DSA.
Det er Hobbyugla som har laga mønsteret.
Har ikkje prøvd den enno, men den ser lovande ut.
P.S. (Ei veke seinare: Hua er skikkeleg god!!)

5 kommentarer:

Tesha sa...

Begge deler ser helt supre ut!

Tonemor sa...

Flotte plagg som luner godt.
Trenger det nå, her er det skikkelig surt og kaldt.
Ønsker deg en super søndags ettermiddag
Klem Tone

mimouna sa...

Så lurt å la luen bli hals. Den ble jo veldig fin også. :)

LivM sa...

Flotte luer, og jammen ligner den på den siste jeg strikket! Kvalvågjakka di blir helt super.

Anonym sa...

Kalvågjakka er så lekker! Men, det må ta litt tid med dei fleirfarga omgangane :)

Lekker hue og hals! Rekner med du helde varmen i kulda..

Ha ei fin veke!