11 januar 2011

Bok nr. 3 og forsiktig hekling

Denne romanen er utruleg velskriven,
velkomponert og fengande!
Det er både ein slags sjølvbiografi og eit portrett av ein pyroman
som herja i Finsland (utanfor Kristiansand) i 1978.
Både forfattaren og pyromanen vaks opp i denne bygda.

Eg har funne fram nokre hekla lappar frå i fjor.
Meininga er at dette skal bli eit lappeteppe.
Har prøvd meg med litt forsiktig hekling,
og det går bra så lenge det er veldig forsiktig og veldig lite.
Fargane i dette teppet er litt inspirert av
"Gutta boys"-roseteppet (Lappemakeriet),
som var mnd. teppe for nokre år sidan,
og som eg fortsatt syr på for hand.

Eg heklar teppet i Pt 2 og Rauma Finull.

5 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Hei.
Den boken har jeg ikke hørt noe om.
Du får være forsiktig nå så du ikke begynner for tidelig, det her jeg dårlig erfaring med..
Ønsker deg god bedring og en fin dag :)

Besta sa...

Eg prøver av og til å strikke berre LITT-men det går ikkje så bra, det er lett å bli for ivrig.
Eg har fått sprøyte i skuldra eit par gonger, og då er eg bra lenge etterpå, men eg reknar med du har prøvd ALT ?

solveig sa...

Eg har høyrt om den boka. Meiner at forfattaren var på frukost-TV.
Elles har eg oppdaga at det er lettare for skuldrene å strikke mønsterstrikk enn glattstrikk. Når ein strikkar mønster, går det litt treigt, og det er bra for meg.

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for tippset for boka.Kjempe fine lapper.Skal bli kjekt å se ferdig.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

marit sa...

Det gjør ingenting at du har en midlertidig bokblogg- bøker er alltid kjekt, og det er greit å få litt tips! Denne har jeg ikke lest, men bare hørt om. Finsland er ikke langt hjemmefra, men jeg kan ikke si jeg husker historien likevel...burde gjort det,var tross alt 15, og jeg leste jo aviser!

Nydelige farger i teppet ditt! Bare vær forsiktig, så det ikke blir for mye.

God søndag:-)