31 desember 2010

Godt Nytt År!

Denne flaskevarmeren strikka eg tidleg i desember
etter å ha fått boka"Julepynt & julegaver" i posten.
Ei veldig fin og variert julehobbybok.
Eg brukte garnet som var nemnt i boka, Pt-design Mitu.


Har dekka ferdig nyttårsbordet i spisekroken på kjøkkenet.
Det er dekka til mor, far, fire gutar/menn, farmor og farfar.
Vi gler oss til pinnekjøttmiddag!
***
Vil ønske alle som er innom bloggen min
eit Godt Nytt År!

Ute snør det i dag, men det er mildt heldigvis!!
(utsikt mot elva som er dekt av is og snø)

11 kommentarer:

Elin sa...

Denne flaskevarmaren er berre heilt nydeleg!!!
Godt nytt år!

Besta sa...

Alt du lagar! Denne flaskevarmaren var eit nytt produkt for meg. Ein artig ting å gi bort, med noko inni. Her snør det ikkje lenger, det regnar! Godt nytt år til heile familien som skal sitte rundt det koselige bordet!

LivM sa...

Herlig flaskevarmer!
Er innom for å ønske deg et riktig Godt Nytt År!

Trulte sa...

De flaskevarmerene var så flotte og orginale.

Er innom for å ønske deg godt nyttår.

Orlaug sa...

deledfEin slik strikka eg òg...og gav i jolepresang......og einig i at den boka er veldig bra.
Eit retteleg godt nytt år til deko....takk for 2010!

solveig sa...

Fine ting!
Og artig å sjå bordet ditt, eg dreg kjensel både på tallerkar og glas, i litt andre utgåver, men ...
Godt nytt år til alle dykk!!

Birgitta sa...

GOTT NYTT ÅR vill jag önska dej.
Kramar Birgitta

Randis side sa...

Godt nytt år til deg også! Takk for mye fin inspirasjon fra året som gikk og lykke til videre med nye prosjekter i år! Mye flott fullført håndarbeid i innlegget under!

Marthe sa...

Nydelig flaskevarmer. Ønsker deg et kreativt og flott nytt år!

Hellen Sigurbjörg sa...

Gleðilegt ár! Sa fin flaskevarmer du har laget. Jeg holder pa a strikke den rosa luen fra forrige innlegget ditt, der er lys hos mig og er til min mor.

Hildegard sa...

Kjekk og praktisk sak.