14 mai 2010

Litt av kvart.....

Det har blitt gjort litt lite handarbeid i det siste.
Grunnen til det er at eg er i lesemodus for tida.
Her er dei to siste bøkene eg har lese.
Eg er medlem av Libris sin "bokklubb", Bokliv.
Der får medlemmane mail om gode tilbod kvar månad.
"Den glemte hagen" er ei slik bok.
Lettlest og vanskeleg å legge frå seg, så 600 sider gjekk som ein røyk!
Denne hekleboka kjøpte eg for nokre veker sidan.
Veldig fin og koseleg bok!
***
For ei stund sidan vann eg desse klutane på bloggen til "duBedåre"
Fekk dei i postkassa for nokre dagar sidan, kjempefine!
Så mange takk til duBedåre for klutane!!

Eg har begynt på eit hekla teppe i oldemorsruter.
Brukar litt ymse ullgarn, og heklar to omganger med Finull rundt alle til slutt.
Eg har hekla 24 til no.

10 kommentarer:

solveig sa...

"Den glemte hagen" har eg ikkje lese. Renar med at du ikkje greier å legge frå deg "Øya" heller!
God helg!

siddisisalou sa...

Så er Den glemte hagen på listen over bøker jeg skal kjøpe når jeg reiser hjem. Takk for tipset. Øya har jeg lest og den var kjempegod. Jeg kan tipse deg om Hjemkomsten som er samme forfatter.

Nydelige farger på tepper ditt - gleder meg til å se det ferdig !

Unknown sa...

hei på deg!
Liker så godt fargene i det teppet du holder på å hekle; de er så duse og samstemte... :O)

Har ikke sette den hekleboken til Tove Fevang..., men den skal jeg kikke etter i dag. Teppet på fremsiden så veldig flott ut... :O)

Flotte kluter og gode bøker!

Ønsker deg en flott helg!

Anonym sa...

Innom for å ønske deg og dine en fin 17.mai.
Klem fra Ronille

marit sa...

Har lest både Øya og Den glemte hagen, oglikte begge kjempegodt! Hjemkomsten er også flott, og så er det ei til av Kate Morton som er skikkelig bra- huskerbare ikke navnet...
Flotte heklelapper- det blir et deilig teppe!

Ha en flott dag idag:-)

Eli A. sa...

Hei. Så fint det hekleteppet blir; nydelige farger :-) Fine kluter, og hekleboken frister meg :-)
Ha ei flott uke !!!

Strikkeglede sa...

Begge bøkene har vi lest i en litteraturgruppe jeg er med i - det er deilig å forsvinne inn i bøkenes verden! Her leser jeg Hypnotisøren av Lars Kepler, litt annen sjanger, men fryktelig spennende!

Felisi sa...

Gratulerer med gevinsten, fine kluter du fikk!
Teppestarten ser meget lovende ut, og jeg gleder meg til å se mer.

LivM sa...

Fin litteratur du har valgt. Øya har jeg nettopp lest og den var virkelig god! Teppet ditt kommer til å bli flott for du har valgt fine farger! Lykke til!

Snuppesnella sa...

Ååååå liker så kjempegodt bloggen din ! Blir til de grader inspirert av alt du lager !

Må snart søke om døgnutvidelse..