01 desember 2014

1. desember

 Kvart år har eg planar om å blogge kvar dag i desember.
 Kanskje eg klarar det i år...
***
Det er alltid kjekt å finne fram denne kalendaren
 og henge den på ei grein i kjøkkenvindauget.
Har hatt den nokre år no, 
og hugsar kor koseleg det var å strikke desse små vottane.  
Alle med ulikt mønster.
No ligg dette mønsteret som gratismønster
Dalegarn si nettside.

 Eg jobbar som lærar i barneskulen, 
og eit av faga eg har er kunst og handverk.
Veldig kjekt, men svært tidkrevjande fag,
 både med tanke på for-og etterarbeid.
Denne helga har eg førebudd eit lite syarbeid.   
Mønsteret fann eg på nettbutikken til Creativ company.

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Utrolig fin adventskalender du har :)

solveig sa...

Koseleg adventskalender! Eg har vurdert å strikke ein. Time will tell.

Kirsti sa...

Utrolig stilig! Jeg vil også ha en slik kalender:)

elle-melle sa...

Så flott adventskalender du har laget! Den ligger det mye arbeid bak, det må være koselig å hente den frem hvert år.