11 oktober 2012

"Herlig hals"

Denne veka har eg haustferie og sløvar (kosar) meg heime.
Det blir litt meir strikking enn vanleg.
Eg har blant anna gjort ferdig denne ufo'en frå i fjor haust.
Det er ein hals strikka i Finull frå Rauma.
Gratismønster signert Strikkelisa.
Ravelry link her.
Mønsteret heiter "Herlig hals",
og det er verkeleg ein herleg hals.
Etter å ha tova den i maskina på finvask 40 grader,
blei den utruleg mjuk og god!!  
Eit godt alternativ til Marte Helgetun sine halsar,
viss ein likar betre ull enn alpakka.

7 kommentarer:

mimouna sa...

Har strikket en sånn jeg også, og de er virkelig herlige ja. Kjekt å kunne pynte seg med noe så mykt, varmt og deilig. :)

Unknown sa...

Åhh, den er nydelig... :O)

tantemaraj sa...

Den er flott!! Så godt du minna meg på denne igjen, hadde en plan om den forrige høst, men det forble en plan... Prøver igjen!!

VarmeMasker sa...

Nydelig hals og skikkelig fin farge:-)

Takk for tips, den fikk jeg lyst til å strikke også!

MarJE sa...

Å for ein nydelig hals....den såg deilig ut å ha på seg.
Mykje fint du har laga...eg likte veldig godt teppet ditt i forrige innlegg.
Ha ei god helg.

Kort og Søm sa...

den var fin, og strikket i en helt nydelig farge!
God helg :O)

knitnetty sa...

Denne var skikkelig fin :) Jeg har lastet ned mønsteret og skal prøve meg på en etterhvert jeg også.