31 mars 2012

Småting i bomull

Denne veka har eg tatt fram den store kassa mi med bomullsgarn.....
Minstemann hadde besøk av klassemaskoten LilleB ein dag.
Medan Minstemann gjorde lekser og skreiv i LilleB-boka,
hekla eg eit lite påskeskjerf til den søte apen :D

Så har eg bladd litt i hobbybøkene mine.
Blei inspirert til å strikke ein gryteklut
som eg fann mønster på i Brukt på nytt av Kathrine Gregersen.
Ei veldig kjekk bok som eg har brukt mykje.
Grytekluten er strikka dobbel på rundpinne nr. 4,5
med to trådar Mandarin Petit.
Til slutt hekla eg ein kant rundt.
Den blei tjukk og god!
Her er ei anna kjekk bok som eg har høyrt som digi-bok.
Veldig god, synest eg.
Og eg er visst ikkje åleine,
sidan dette er den største boksuksessen i Japan nokonsinne.
Gler meg til å høyre bok nr. 2 og 3 også!

3 kommentarer:

Hildegard sa...

Stilig ape!

mimouna sa...

Koselig småstrikk og hekling, maskotten fikk seg et fint nytt sjal.

Lydbøker er kjekt når hendene er opptatt men ørene er ledige, hihi.

Blåbærlina sa...

Så koselig med litt småhekling - jeg har også en kasse med bomullsgarn som jeg av og til tar fram og lager småting av - drømmer egentlig om å bruke opp garnet - og da er det supert med dukkeklær og sånt. og hekling er en smart måte å fa unna litt garn :O)
Fine farger på skjerfet, heldig kar! :O)
God påske!
Klem fra Nina