12 februar 2012

"Annes populære vott"

I morgon er det to veker sidan A's almanakk
pryda framsida av Allers,
og mange av oss strikkebloggarar kjøpte bladet
berre for å lese artikkelen om henne.
Eg har sett på desse vottane før,
men no blei eg skikkeleg motivert til å strikke dei.
Det raude paret er strikka i Freestyle frå Dale
og det blå i dobbel alpakka frå Drops.

Det var veldig enkelt, rakst og kjekt å strikke desse vottane!!
Bålveden på bildet er slikt som "vi"(gutta) har samla opp rundt naustet
etter Juleorkanen.

7 kommentarer:

Tonemor sa...

De vottene er kjempe fine. Oppskriften ligger fremme her, det er liksom neste prosjekt. Må bare gjøre ferdig noe av det jeg holder på med først.
Ha en fin dag
Klem Tone

knitnetty sa...

Kjempefine! De er helt sikkert deilige og veldig praktiske.

LeKaQuilt sa...

Vottene ser kjempefine ut! Du er nå en kunstner med strikkepinnene. Koselig å se bilder fra heimstaden din :o)

Rosehagen sa...

Så fine vottene var;)
Har sett litt på bloggen din, der er det mye fint;))
Kommer innom igjen om ikke lenge;)

Titt gjerne innom til meg!

Fortsatt fin uke
Klem fra Ann-M.

hanne sa...

Så mye flott det var her inne på bloggen din! jeg la meg til som følger, jeg! Herlige votter- har ikke sett dem før, jeg!
Som halvt vestlanding ...falt jeg også for bildene dine :-)

Hanne

Tesha sa...

Jada, Allers fekk bein å gå på den veka!
Vottane er kjempeflotte. Kanskje eg også skulle...

Felisi sa...

Å, har Annepålandet vært i Allers?! Det straffer seg visst å ikke kjøpe ukeblader... :(

Fine vottevanter, og så likte jeg godt både lue og hals fra forrige innlegg. Kult med "snurrestripene" på halsen, hvordan var det du hadde gjort det sa du...? *treg*