22 desember 2007

Ossetra to dagar før jul!

I dag var mannen min og eg på fjellet. Eg gjekk ikkje heilt opp på setra på grunn av at det var så isete og glatt øvst oppe. Ein ting er å gå opp, men å gå ned igjen når det er sånn er verre, synest eg! Men eg hadde ein fin tur likevel. Eg sendte kameraet mitt med min sprekare halvdel, slik at han kunne ta nokre vinterbilder frå setra, 430 moh.








Sommaren 2006 hadde vi besøk av niesa vår Danielle (21) som bur i Sydney. Ho var i Noreg for fyrste gong og rissa namnet sitt inn i veggen på selet vårt.

3 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Nydelige arbeider du lager - og ikke minst fargevalget! Fantastisk å ha seter der oppe da! Men ikke så mye snø hos dere... her vasser vi i snø til over knærne!
Riktig god jul til deg! :-)

Anonym sa...

Hei. Innom for å ønske deg og dine ei kjempe God Jul :)

Jula er gøy, med lek og støy. Hvis du har vært snill og grei, får du kanskje det du ønsker deg. God Jul :)
Ronille

Marie sa...

Her er julesnøen på plass ser eg! Så kjekt at konfektkakene smaka!

Eg er innom for å seie god jul til deg og dine :)