08 oktober 2007

Jula er like rundt hjørnet.....

Vel, så nær er ho vel ikkje, men ho kjem tidlegare og tidlegare ser det ut til. I dag då eg var på butikken og handla, såg eg at Julemagasina er begynt å kome. Noko som for så vidt passar meg bra. Eg elskar desse blada og kjøper dei fleste! Det blir ikkje alltid laga så mykje, men det er i alle fall artig å studere dei!
Litt reklame for Allers sitt! Koseleg stitchery!
Flott Selbustrikk og hekla panneband og huer! Dette er berre nokre av godbitane.......

4 kommentarer:

Elin sa...

Kos deg med blada dine!!!

[morgrethe] sa...

Enig... det er for tidlig å finne julemarsipan i butikken nå.... Men julehobbybladene må jo komme tidlig hvis en skal rekke å lage noe... iallefall jeg;-)

Anonym sa...

Halloen, og tusen takk for koselig komentar i bloggen min. Lurer på om dei selger Opal på Eid og kvar, for i så fall tek eg meg ein tur på fredag for å shoppe litt :) Ser du reiser til Volda, så da kan eg vel reise til Eid...

Anonym sa...

Dette stichery mønsteret har jeg lett lenge etter, men huska ikke hvor jeg hadde sett det. Tusen takk for opplysningen :o)Kjempekoselig blogg du har, nydelige barn og super nusselige kattunger. Ønsker deg en super førjulstid :o)