12 oktober 2012

Haustmorgon


 
.....Skulle ha hatt eit speilreflekskamera i dag.....

5 kommentarer:

Hildegard sa...

Vakkert, men uff så kaldt.

Siddis back home sa...

ÅÅÅ, nydelige bilder, for en flink fotograf!! Ha en flott kveld hos deg!

Vanella sa...

Så nydelige og stemningsfulle bilder!
Ja, har du ikke et speilreflekskamera, så bør du ønske deg et. Jeg storkoser meg med mitt. Det er kjempegøy å dra ut på fotosafari - og jeg lokkes ut enten det er fint vær eller vinden blåser og regnet herjer. Men av og til er det litt tungt å drasse på. Da tyr jeg til den hendige Ixusen min.

Det er lenge siden jeg har besøkt bloggen din, ser jeg.

Jeg også merket meg boklisten din. En slik skal jeg lage på bloggen min ;-)

Ha en fin søndag!

BrittB sa...

Flotte og stemningsfulle bilder!

Tonemor sa...

Så nydelige og stemningsfulle bilder.
Klem Tone