02 januar 2011

Stitchery

Eg har ei ufrivillig strikkefri pause igjen
pga. betennelse i høgre armen.
I går var eg litt betre
,slik at eg klarte å brodere litt.
Det var ikkje så dumt,
for då fekk eg sydd ferdig dette første hjartet
på juleduken til
Wenche frå Northern Quilts.
Til jul var eg så heldig å få denne pakken med mønster,
stoff og broderitråd av tanta mi Lappetausa.
Det skal bli eit bakeklede.
Heldigvis hadde Ingun på Primula strykevliselin
av typen som er supert til stitchery!
Gler meg til å begynne på det no ;-)

7 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sa...

God bedring med armen. Jeg håber, du kom fint ind i det nye år og ønsker dig massere af kreativitet.
Fin julegave fra tanten din ;-)).
God fornøjelse med broderingen, både af bageklædet og den smukke juledug fra Wenche.

Orlaug sa...

Å, det var fint.....
Har kjøpt meg eit stitchery, eg òg......men er ikkje begynt på det.
Trur eg må øve meg litt på sting fyrst, har ikkje brodert på "år og dag".
God bedring med armen, håpar den kjem seg fort.

STEINKJERRINGA sa...

Det er kjempeartig med stitcery. Jeg har noen umonterte. Ting kommer DIT!! Du får ha god bedring med armen din. Jeg fikk også et mønster til jul - et veskemønster.

Marion sa...

God bedring...kjedelig med betennelse i armen...
Men ønsker deg et godt nyttår!
Gleder meg til og følge bloggen din i det nye året!:)

Radka sa...

I am sorry you have a bad arm. I managed to finish my tablecloth "Scandinavian Hearts" just before Christmas and now I am also stitching the "baking cover" from Northern Quilts:))
Wish you better soon!

Anonym sa...

Hei.Høres ikke godt ut med betennelse i armen.Riktig god bedring.Nydelig brodering.Ønsker deg et riktig Godt Nytt år.Klem fra Bodil

Irene sa...

Her var det sannelig mye fint. Nydelig hjertebroderi, og den lua du strikket i http://hildebjorg.blogspot.com/2010/07/isoporhode-fra-sverige.html var kjempekul. Hvor fant du oppskrift på den?