09 januar 2011

Bok nr. 2

No er det snart to veker sidan eg har strikka (pga. høgrearma).
Har brodert litt, men er forsiktig med det og.
***
Bloggen min er difor blitt ein midlertidig litteraturblogg.
***
Bok nr. to i år er debutromanen til Kate Morton.
I fjor las eg Den glemte hagen, hennar andre roman.
Tilbake til Riverton er ein roman som bl.a. skildrar
herskap-og tenarmiljøet på begynnelsen av 1900- talet i England.
Trur denne romanen hadde passa veldig godt som BBC-serie.
Boka er på 512 sider,
Eg kjøpte pocketutgåva, og tenkte ikkje over at skrifta var så lita.
Men boka var så spanande og god,
at det gjekk fint likevel.

3 kommentarer:

Besta sa...

Den glemte hagen har eg lese. Likte den faktisk ganske godt til tross for at boka kjem i den kategorien eg plar "slakte"-den såkalla bestselger-kategorien.
Kjekt å lese noko avslappande innimellom.

Silje sin blogg sa...

Jeg gleder meg allerede, for denne har jeg bestilt meg på nyttårssalget;) Håper den kommer snart;)

marit sa...

Denne har jeg også lest, men på engelsk, så det er ikke sikkert jeg fikk med meg hele handlinga...men jeg syns boka var veldig bra!