28 april 2009

Badestamp for stive musklar........

Det blir ikkje gjort så mykje handarbeid for tida. Må prioritere trimming og friluftsliv når veret er så flott. Vi har jo den våren på Vestlandet i år, nesten litt for mykje av det gode, med tanke på kva som er naturleg og vanleg for april månad. Men herleg er det med sol og varme kvar dag. I kveld hadde eg ein fin liten fjelltur på halvannan time. Etterpå ein halvtime i denne eikestampen som vi kjøpte brukt før påske.
Så lyst var det ute klokka 21.30, herleg!

8 kommentarer:

Elin sa...

Så bra at du får trimme og mjukna opp muskulaturen i herleg bad.

Maret sa...

Badestamp må være draumen.... eg kunna tenkt meg ein med reint og klart sjøvann.

Ha ei fin veke.

Anne-Mettes Oaser sa...

Det lyder forjættende - en tur i fjellet og så bagefter en tur i badet udenfor. Det må hae været himmelsk :-).
Ha' en fin uge. Jeg går og venter med længsel efter det nye stitchery, som du allerede har modtaget.

Orlaug sa...

Må vere aldeles fortreffeleg å "slenge" seg oppi stampen etter ein lang tur............herleg!!!!

LeKaQuilt sa...

Flott natur å boltre deg i og badestamp for resten av sjela:o) Herlig! Fin kant til å sette vinglasset på har du også :o).
8 bladsrosene dine kommer sammen fint. De er så koselige å sy på, og gode å ha forran tv'n. Jeg har også mottatt de rosa damene, tror det kan blir pute hos meg. Spennende å se hva du lager av dem. Ønsker deg en riktig god 1. mai :o)

Unknown sa...

Det er berre å nyte. Ikkje så mykje strikking her heller :-)

Anita fra hjerterommet sa...

ÅÅ høres fantastisk ut med en slik bade stamp! Ja fantastisk vær på vestlandet nå så viktig at vi nyter det. God 1 mai helg til deg.

Anonym sa...

Hei....den der misunner eg deg ..veit du om fleire????
Beste helsing Ingun