29 januar 2009

Null hull

I dag var eg til tannlegen og hadde som vanleg null hull :^) Det måtte sjølvsagt feirast, og sidan Ingun har butikk rett over vegen, blei det der "premien" kunne hentast (dvs. kjøpast!)
To stoffbitar til stoffsamlinga. Eit stripete som er fint til lukkekant og eit japansk som er fint til det meste.
I går var eg inn til Reidun ein tur, og då kjøpte eg eit nøste av dette nye sokkegarnet som ho har fått inn. 100 gram og 400 meter, så det er kanskje litt tjukkare enn favorittgarnet mitt Opal. Kosta berre 69 kroner (eller var det 68?). Mange fine fargar!

5 kommentarer:

Two sa...

Ser ut til å være ein fin trå dette, håper du er i gang med å strikke allereie så vi får sjå fargeeffekten. Kanskje må fleire dit for å kjøpe trå?? Eg driv og strikkar restelestar av 3 ulike Opaltrådar.

Anonym sa...

Hei.Så fint ut det garnet. Spennende med noe nytt:-) Og stoffbitene er dtilige. Blir så fristet til å begynne å sy med lapper, har jo så mye stoff, men har også en del halvferdig strikking..som roper om å bli ferdigstilt. Det er så mye man vil ! Ser så fint ut det teppet, rene kunstverk disse lappeteppene.

Anonym sa...

stilig...skulle det stå..hm,hastverk er lastverk heter det... Ha ei fin helg !!!

Unknown sa...

Kjekt med NULL HULL!
Flotte stoffer, likte godt det stripete stoffet..., og flott farge på garnet også!

Ha en fin dag!

xoxo

Hildegard sa...

Trur du har nesten feilfri tenner i ein alder av "over 40". Kjempebra. Du kan kjøpe mykje tråd og stoff for det det kostar å kjøpe nye tenner!
mamsen