04 januar 2009

Fjorårets tunika

Eg skreiv i går at eg berre hadde strikka småting og tilbehør i fjor.
Det stemmer med unnatak av denne tunikaen i str. 8 år, som eg var ferdig med rett før jul. Denne tunikaen var ein liten slager i fjor, og det er første gongen eg har strikka i Lerke, som er ei herleg blanding av "sommarull" og "vinterbomull", som det står i heftet......
Eg fekk for lite garn, og det gjorde at eg blei litt forsinka og ikkje fekk overlevert gåva før i dag. Den er strikka til tantebarnet mitt. Bildet er tatt rett etter ei akeøkt med ullstilongs og tjukkelabbar under :-)

Mønster på kort og lang tights også i heftet.

12 kommentarer:

Elin sa...

Nydeleg arbeid, håpar mottakaren set pris på det!

Solveig sa...

Veldig fin! Strikket den til 6-åringen min i fjor sommer og hun har brukt den mye. Deilig og mykt garn. Denne blir helt sikkert populær.

Unknown sa...

Den er utrolig nydelig, både i farger og mønster..., en sånn kun jeg tenkt meg å strikke også.

Jeg har heller ikke strikket noe av "lerke", men det hørtes ut som en anvendlig garn...

Ha en fin og kreativ uke!

xoxo

arieldog sa...

Den var veldig fin -kunne ha tenkt meg ein sjølv...

Maret sa...

Den der gjer nok stor lykke. Fine og friske fargar...
Ha ein fin kveld.

Turid sa...

Så flott tunika- å for en koselig blogg du har , bladd langt tilbake, mange gode ideer her. Håper det er greit at æ linker til deg?
Ha ei god og ny uke.

Hildegard sa...

Nydeleg arbeid, som alltid.
mamsen

Anonym sa...

Så flott tunika - deilige farger også! Frøkna ser veldig fornøyd ut der hun sitter :)

Klarafina sa...

Så mye fint du lager!
Koselig at du tittet innom meg og ville være med på utlodningen.

Anonym sa...

Hei. Den tunikaen er kjempefin ! Står på ønskelista til minstejenta her. Håper den går opp til 10-12 år. Så har du rukket mye i 2008 må jeg si. Litt av en produksjon ! Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Ønsker deg ei fin helg :)
Ronille

Anonym sa...

Den tunikaen var kjempefin! Flotte fargekombinasjoner.