30 mai 2007

Mirasol


I dag har eg vore så snill at eg har støtta ein
barneskule i Peru med 6 kr!
3 kroner av det du betalar for 50 gram Mirasol går altså til dette.
Det finst mange unnskyldingar for å kjøpe garn, her er ein ny!
Men spanande skal det bli å prøve dette alpakkagarnet som skal strikkast på p. 3,5. (22 m = 10 cm). Garnet finst i mange fine fargar!
Eg har ikkje bestemt meg for om eg skal teste ut garnet ved å strikke lua, som ser veldig god ut, eller om eg skal starte på gensaren..... I tilfelle det siste, må eg kjøpe meir garn. Det er ein hettegensar med lomme. Ser enkel og grei ut.

1 kommentar:

[morgrethe] sa...

Det var en tøff guttegenser. Jeg synes ikke det er lett å finne tøffe guttemønster.... så... jeg stemmer for at du kjøper mere garn, støtter en god sak *god samvittighet* og strikker genseren:o) Men lua var fin den også da.