11 januar 2016

Rosegenser

 Årets første "finish"  er ufoen Rosegenser
Gratismønster frå ull.no.
Garn:  Norsk Pelsullgarn frå Hillesvåg.
Det er første gang eg strikkar med dette garnet.
Det er godt å jobbe med, og plagget blir lett og fint.
Augene mine blei imidlertid veldig tørre og såre av å strikke med dette garnet, 
kombinert med mange minusgrader ute og vedafyring.
Så det er sikkert difor eg la arbeidet vekk for eit år eller to sidan.
Men eg trur ikkje det blir noko problem å bruke genseren.
Eg synest den blei fin og passeleg.

4 kommentarer:

Elin sa...

Ååå den kunne eg tenkt meg!

solveig sa...

Kjempefin genser! Dine fargar!

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E sa...

Kjempefin genser :-)

Snuppesnella sa...

Flott genser ! Lørdag var eg på Hillesvåg Uldvarefabrikk, og såg
gensaren der. :-) Kjekt å sjå den her hos deg.