06 oktober 2013

Hauststrikk

Eg er frykteleg dårleg til å blogge for tida. 
Det har vore ein travel haust, men eg kan ikkje berre skylde på det. 
Eg har halde på i snart sju år no, så kanskje det er på tide å gi seg...
Får sjå det an i løpet av hausten/vinteren :)
***
Har strikka ein mjuk og god hals i Dale alpakka og Iris alpakka. 
Mønsteret fann eg i det siste tilbehørs-heftet til Dale alpakka. 
Der er det brukt Påfugl frå Dale i staden for Iris. 
Skal prøve det og.
Gjekk ned eit nummer frå pinne 6 til 5
,for at halsen ikkje skulle bli for vid.
(Eg strikkar litt laust)
***
Så litt netthandel. 
Fekk ei kasse med ti nøster Opal i posten for nokre veker sidan.
Eg er jo svak for Opal til både sokkar og kle,
 så det vart litt freistande då Mauds garn hadde tilbod på kassene.
Har starta på eit Hitchhiker-sjal (ravelry-link) i oransj Opal.

5 kommentarer:

solveig sa...

Du må ikkje slutte å blogge! Eg vurderer å slutte å blogge kvar dag. Ein må berre halde på så lenge det er lystbetont.
Handikapplinja di gjer det litt vanskelegare å kommentere. Eg har merka uanska adresser som søppelpost, og då legg dei seg rett der.
Halsen er fin! Slike huer er vel toppmoderne. Eg har vurdert å strikke slike i julegåver. Men først vil eg vite om mottakarane vil ha dei ...

Kort og Søm sa...

Så fin hals og sjal du har strikket :)
Bloggingen må være lystbetont om man skal bruke tid på det.

Birgitte sa...

Håper du fortsetter med bloggingen! Det går i bølgedaler med meg både med publisering av nye innlegg og det å kommentere inne hos andre. Akkurat nå synes jeg det er veldig kjekt:) Håper du finner frem til blogglysten igjen. Halsen ser ut som et godt og varmt bidrag til høstgarderoben:)

Timotei sa...

Den halsen så kjempegod ut. Jeg har også strikka av Iris. Det er et deilig garn som ikke klør.

Bloggen min er også 7 år i høst. Det går litt opp og ned med bloggelysten, men jeg tror ikke jeg skal gi meg riktig ennå. Håper du får lyst til å fortsette å blogge.Det gjør ingenting om det går en stund mellom innleggene. Du er en stor inspirasjon for meg i alle fall!

Anonym sa...

Håper du har lyst til å fortsette å blogge:) Du inspirerer med så mye fint.