28 mai 2013

Nesten sommar

 Nokre stemningsbilete frå hagen.
Vi har hatt mange fine dagar dei siste vekene.
Endeleg kom våren for fullt, og sommaren er like rundt hjørnet.
Eg har handla plantar og "Strikkefar" har fått dei i krukker. 
 Ikkje så mykje planting i bed denne sommaren på grunn av kvalpen vår :D


 

 Litt garnslanking har det blitt. 
 Dette sjalet er hekla i eit litt grovt silkegarn.
Og teppet frå innlegget under er heilt ferdig. 
Det er hekla i Finull og Pt 2, for det meste.
Rutene hekla eg for eit års tid sidan. 
 Greit å få dei hekla saman til eit teppe,
sjølv om også dette teppet eigentleg var tenkt å bli større.
Men betre lite og ferdig enn stort og uferdig!!
 

7 kommentarer:

Ruths datter sa...

Ja det er sant,og teppet ble aldeles lekkert. Sjalet også. Fine sommerbilder hos deg i dag.
Klemz

Besta sa...

Nydelig ved oselva slike dagar. Måtte vi få mange fine sommardagar i år.Dokke er flinke å pynte og plante.

Hildegard sa...

Stemningsfullt!

Elin sa...

Denne uteplassen er heilt fantastisk! Nydeleg innlegg.

Haldis sa...

Koselig ved elva! Fint teppe som er ferdig, passa godt i stolen.

Mitt lille roterom sa...

Herlige sommerlige bilder!
Teppet passet suverent til stolen, ble flott!
Ha en fin onsdag :)
Klem.

Felisi sa...

Flott teppe, og de andre litt lenger ned i tråden også!

Og så må jeg si jeg misunner deg hage ved vannet, det står øverst på ønskelisten min...