08 mars 2011

Feit kvinne-dag....

Sidan eg er den einaste i huset som likar rømmegraut,
blei dette løysinga i dag.
Enkelt og godt!
Rosa fekk eg på Rema 1000!!
Fekk kokebok i posten i dag!
Den ser veldig kjekk og fin ut,
og inneheld
oppskrifter på alt frå frukost til kvelds.
Feitt er bra! Sukker fy!
Steinalderkost er tingen!
Har litt tru på dette opplegget.....
Dette er ikkje pasta men Coleslaw.
Middelhavssalat
Blanda salat med kylling.
Fint å ha med i matboksen....
.....apropos matbok.....
Eg fekk desse fire matboksane også i posten i dag.
Såg dei på denne bloggen for nokre dagar sidan.

5 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Den rømmegrøten spiser vi også iblant og den er veldig god til å være ferdiglaget :)
Den kokeboken så veldig fin ut.
Jeg har også 2 sånne matbokser, de er veldig kjekt å ha.
Ha en forsatt fin kveld :)

solveig sa...

Eg har stått over både feitetysdag og kvinnedagen i dag. Forkjøla og småslapp. Litt skeptisk til feittkurar må eg seie, ein må i alle falll få i seg nok fiskefeitt for å vege opp for det andre!
Sukker treng vi ikkje ...
Kos deg!

Hildegard sa...

Ja litt av ein dag. Eg hadde sjølvsagt gløymt å handle inn, mangla det meste og orka ikkje ein handletur i styggeveret. Det vart derfor ein mager rømmegraut laga av: lettrømme, ekstra lettmelk og kveitemjøl. Ikkje så verst med kanel, sukker/rosiner.
(surra litt, sletta ein kommentar)
Mamsen

Snuppesnella sa...

Det ser ut til å vera ei kjekk bok.

Har erfart sjøl at når eg reduserer inntaket av det som inneheld mykje karbohydrater, går vekta ned.
Det gjeld: Kveitemjøl, poteter, pasta, ris og SUKKER !

Slitan med flotte matboksar. ;)

Sissel sa...

Rømmegrøt er godt, og man kan unne seg det av og til :) Boka så ut til å ha mye gode oppskrifter. Lykke til med å velge og vrake. Matboksene så veldig kjekke ut, perfekt til salat og dressing ved siden av.