08 juli 2010

Handletur

I dag var Lappetausa og eg på handletur i nabokommuna.
For ein gongs skuld var det ikkje hobbyartiklar,
men kle vi konsentrerte oss mest om.
Men litt stoff og garn blei det likevel handla.
Garnet gler eg meg til å prøve.
Det er Online 6-tråda med Aloe vera, Jojoba og vitamin E.
Det blir første gong eg strikkar med eit garn som inneheld vitaminar :-)
Fargane i garnet er i alle fall nydelege!
Kjøpte litt einsfarga stoff av ein grønfarge eg likar godt
og ein liten tilbodsbit i brunt.
Det kvite er ein bit med antiskli"stoff", som vi skal bruke til ruskepose.

4 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sa...

Ja, hvad de ikke finder på at proppe i garnet. Du må lade os høre om garnet gode effekt på helbredet ;-)).
Mange hilsner
Anne-MEtte

Besta sa...

Eg har strikka sokkar i garn med Jo-joba-olje, men vitaminar? Ser for meg korleis vitaminane trengjer seg gjennom huda......Ja, ja, kva blir det neste? Eg har strikka 1 1/2 lestepar av garnet Solveig kjøpte i Ulsteinvik.

Unknown sa...

Ja , nå tror jeg glatt de klarer å lure oss. Sa de hvorfor garnet skulle inneholde vitaminer. :))

strikkenor sa...

med så mykje vitaminer som du får i deg no, gjennom strikkeprodukta dine,skal du bli bra "hyper " på jobben til hausten..:) bra det Hilde..Du kjem til å hoøde deg frisk og rask ihvertfall:):)