06 juni 2008

Hyggeleg pakke frå Danmark!

I dag kom det fire danske strikkebøker i posten!! Vi får kalle det bursdagsgåve på forskot; til meg frå meg. Under kjem nokre bilder frå bøkene. Det var berre ei av bøkene eg ikkje var så begeistra for (bak til høgre). Der må eg verkeleg leggje godviljen til for å finne noko eg likar. Heldigvis er det berre eit lite hefte. Den ferskaste boka: "Børnestrik" er ei artig bok med flotte bilder i litt retro stil!
Ser artig ut å strikke kvadratblokker rundt på fem pinnar.
Nydeleg hekla jakke
Kosedyr
Eg har alltid hatt lyst til å strikke ein bamse, men har det til gode!
Fin vest til ei hestejente.
Froskegensar. Kjempefin, men for ein jobb!!
Her kan ein få brukt opp restar i babyull.
Denne er faktisk strikka i Smart frå Sandnes.
Søte guttegensarar i rillestrikk.

5 kommentarer:

Elin sa...

For ei kjekk gjebusgåve på forskot! Du har vel ikkje fått den andre du veit?

STRIKKEMOR(O) sa...

Hmm, kanskje der er fleire pakkar i vente!!

[morgrethe] sa...

Det var en fin "til meg selv-bursdagsgave". Er innom for å si god sommer til deg. Jeg har tatt en liten sommerbloggferie.....tror jeg da;o) Aldri godt å vite når en får abstinenser vet du. Men vær, overskudd og om jeg har noe å blogge om avgjør når det kommer livstegn fra meg. Den siste uken har jeg vasket klær uten å orke å legge sammen, så her står det baljevis og venter på mine brette-sammen-armer!

Takk for alle koselige kommentarer fra deg så langt. Det er alltid så hyggelig å komme på "besøk" til deg og ikke minst høre fra deg.

God sommer!

Husflidstausa sa...

Er vel ikkje lenge til vi får sjå bilete av nokre slike ferdige produkt også, tenkjer eg. Ser at du er flittig med strikkepinnane tom på fjellturen!!! Ha ein fin søndagskveld.

Anonym sa...

Det var en fin gave :O) Masse inspirasjon å hente vil jeg tro. Det blir spennende å se hva du skal lage... Ha en fin uke!